Wednesday, January 28, 2009

TT HARAM with TFL geng

salam...pada malam 23 JAn..jan...januari..aku melepakkan diriku bersama2 dak2 TFL.bdak kelab majalah KERETA.tapi aku datang lambat ckit sebab ada lagi satu kelab aku pegi join TT dulu.Bila dah lambat ape lagi kena bising la..daah la pkai baju imau...konon atlit ler tu..tt kali ni nan bawak vtec dia,joey plak bawak pinky dia...tapi sedih tak dapat naik pinky nan lak bawak dot...dot...huhu...takpe nan janji aku dapat naik neo..kali ni chuya pun turun gak TT.cute gak chuya ni..dia ade gen2 garang...jaga2...sedih tak sempat jumpa datin fia..bila dah berhimpun ape lagi masing2 kuar kan camera la.dah macam artist dah aku rasa...ape2 pun tq kat organizer still tunggu aku..frust gak tak dapat jumper niksetanbaik...well done lah...hari ni aku happ coz chelsea menang...hidup chelsea...

2 comments:

evasukmaliza said...

ape barang chelsea......hahahahahahahahahahahahah

Anonymous said...

perghh...blog mibek upanya...ku..ku..ku..ku..ku

Related Posts with Thumbnails

GearTinggi