Tuesday, January 13, 2009

TT Awan Besar


Tanggal pada 10 januari 2009 jam 8.30 malam bertempat di hentian awan besar,bertemulah jua aku dengan geng2 TFL Frontliner.jumpalah gak aku akhirnya ngan joey,dante,nan,fiq,eba,peq,dante,eba.yang mana sebelum ni hanya dalam alam maya jer..kalau ade yang aku tak sebut sori le...yg best nye aku datang lambat..baju yg aku pakai pun baju time register kat poli.nak di jadikan cerita wallet aku ilang.jumpe pun dalam dewan kuliah.bagi menutup kelewatan aku datang TT maka aku belanjelahdiorang sate hj samsuri.jauh tu import dari kajang.Sori la geng kalau tak cukup.lepas makan sesi borak2 kat parking.ape lagi soalan2 pun terkeluar dari mulut ku.sampai ekjos harmonika pun leh jadi topik..maibek ape lagi kena belek le.overall TT berjalan dengan lancar walaupun ade yang balik awal.Dapat lah jugak kongsi2 ilmu.bersurai lebih kurang kat
kul 1 pg.Alhamdulillah perjalanan balik kerumah tiada halangan...wassalam

No comments:

Related Posts with Thumbnails

GearTinggi