Tuesday, November 17, 2009

Yang Penting Kita Happy

salam semua....disamping korang tatap wajah diatas...gua nak berkongsi kegembiraan yang teramat sangat.hanya orang tertentu je tau nape aku rasa seronok sangat....tak kisah la ada orang nak kata aku apa pun kalau berani letak ar nama betol ni tak diam jer.....persetankan itu semua...yang penting sambil gua menyanyikan lagu "yang penting kita happy" jaga ko nawemee...pasni kalau ko buat video klip lagi aku lah orang yang akan bangkang habis2an.sebab aku akan jadi salah satu dari mereka...thanks god,thanks to semua terutama ellysu bahari yang banyak bagi sokongan.doakan medical gua semuanya berjalan dengan lancar.amiin.........

3 comments:

Miz Ellysu Bahari said...

tahniah sayang..Kalau As bule bikin gegar dengan lagu "Gadis Elektrik".B plak kasi gegar dengan lagu "Bujang Elektrik " hehe...muahhhx

SembilanPuluhEnam said...

ellysu je ke?
aku? joey? cdb?
muaaxxx

Miz Ellysu Bahari said...

oit.. apa CDB,CDB hah Lord96? haha

Related Posts with Thumbnails

GearTinggi