Monday, October 26, 2009

Mikrop Dan Wajah2 Studentnya




Salam semua,kali ni entri kisah nye di politeknik shah alam,dalam kelas dke2b,gambar diatas adalah output mikropromprosessor.Tahap ketensyenan blajar subjek nie amat lah terserlah..Gua rasa senang lagi blajar C++.Nasib baik gua dapat patner dengan yang tersayang,harap2 subjek nie lulus dengan cemerlang ler...

Ha tu wajah2 pengajar2 kami kat dke2b.En Rahmat dan puan roslina...Puan siap offer gua jadi agen kopi radix lagi..gua naik hairan lah apa muka gua ni muka mlm ker?Tak kisah lar...yang penting dua2 lect mikrop memang best...


ha ni budak best student kelas gua...tengok ar wajah selamba dia sambil mengatakan pada gua "ah nama gua pun ap wak,dah tentu ada kene mengena dengan mikrop" 
 


astro dan mie paling pakar mikrop..."wak mikrop ni macam bawak myvi jer"kata astro pada gua.

Hai saya abg chor...saya peminat setia boy,tapi saya bukan gayboy tau...

 
Pasangan  mantop di sem 2...amboi2 kakek ingat2 ckit dia dah berpunyer....tapi kalau utk wak no hal nyer....ops memain jer.....kakek ko ingat ko makan sebelah ain,ain cair ke ngan ko kakek...Ha tu blakang tu mama ila ngan sue apa bikin???oooo bawak broadband yer....bgtau lect barutau

Pergh.... abang RTM  kusyuk giler....tah2 tengah main game terup...hahahaha...yang ko dek bkan nak tolong abang RTM tu....asyik nak take 5 jer...

Geng kuala ushar tak puas hati kat gua...."pahal wak ni kawasan gua tau....kata abg bukit bintang pada gua"

 
Hai bang bape ramai deal sokong MU??dah kalah tu kalah gak le nazrin kumbang...kak ros pun nak beting gak ker....???
So begitulah gambaran serba sedikit ketensyenan mereka dan kekusyukan menaip assemble..mikrop.pada gambar mereka yang takde jangan sedih yer....


1 comment:

uyun said...

wakkkkkkkkkkk.....jahattt.......
huhuhu.......

Related Posts with Thumbnails

GearTinggi