Saturday, June 20, 2009

Demi Sesuap Nasi


Salam semua rakan dan taulan.lama gak wa tak aktif...maklumlah baru ada balik broadband.berbalik pada gambor sebelah..nilah sumber bulanan aku.disitulah aku bekerja.Majlis Sukan Negara Malaysia..diam tak diam tahun nie genaplah dua tahun aku bekerja disitu...dari aku pakai moto alhamdulillah sekarang dah ade kete.Pokok pangkalnye selagi kudrat masih lagi mampu bekerja.aku akan kerja demi mencari sesuap nasi.Disini juga aku dapat kenal ramai atlet2 yang berjuang demi negara.Disini juga sumber inspirasi ku untuk terus menyambungkan pembelajaranku ke peringkat yang lebih tinggi....ape2pun selagi kita masih bernyawa dan mampu untuk bekerja,silalah bekerja.Kita punyai tanggungjawab masing2..wallahuallam....

No comments:

Related Posts with Thumbnails

GearTinggi