Sunday, February 22, 2009

Pengalaman Ngeri Raya Kelima 2 tahun lepas


salam semua..mengenai tajuk di atas bek ingin berkongsi pengalaman ngeri lah jugak yg mengakibatkan kereta ayah bek total lost.tak dapat nak masuk b8...kejadian ini berlaku ketika bek,emak dan ayah nak balik dari kuala menuju ke kampung.peristiwa ini jadinya dua tahun lepas raya ke-5...sampailah di suatu simpang yg sememangnye tak leh masuk kecuali susur keluar di simpang rpa liman baru..ade lah minah india ni sibuk nak beraya rumah cikgu dia sudah masuk ini simpang yg tak boleh lalu ni lah...
nak jadikan cerita dari arah bertentangan van rentokil mengelak kereta tersebut lalu melanggar kereta kebanggaan ayahku...yg aku tak puas hatinye...bdak tu baru dapat lesen...kedua sibuk lah dia nak beraya...raya hari lain tak leh ker...??tapi tu lah bak kata orang2 tua benda nak jadi bukan boleh dielak..ekoran dari kejadian itu mak bek berjahit di gusi sebanyak 8 jahitan dan patah satu gigi...bek pula berjahit di kepala...tapi kalau bek cite mesti tak caye nak pulak tgk gambar kat bawah ni.ayah bek tak de cedera ape2 pun...kesimpulannya berhati2 lah ketika memandu...orang yang tak bersalah pun menjadi mangsa....

3 comments:

dragsuperstar said...

http://dragsuperstar.blogspot.com/2009/04/mivec.html

nah, sejarah MIVEC yang lengkap heheh..penat aku mencari wooo..

anyway..MIVEC POWER!!

shahmivec said...

tq bro for ur information

dragsuperstar said...

no problem..khas untuk peminat MIVEC...bro..buat kete bro kat ne??

Related Posts with Thumbnails

GearTinggi